ElSqBgEnFrDeItRuEsTr

Espa

ETOA Logo1

A+ A A-

Αεροπορικά-Ακτοπλοϊκά

  • Εμφανίσεις: 9435

TRANSFER

Μεταβείτε απ' ευθείας σε: Επιτρεπόμενα όρια και διαστάσεις αποσκευών / Τι επιτρέπεται να έχετε και να μην έχετε μαζί σας όταν ταξιδεύετε / Κατηγορίες ηλικίας για αεροπορικές εταιρείες / Low Cost εταιρείες / Αλλαγή ονόματος επιβάτη / Ακτοπλοϊκό Εισητήριο ανοιχτής επιστροφής / Εισητήριο με επιστροφή ή χωρίς / Πως μπορείτε να παραλάβετε τα εισητήρια σας / Δυνατότητα παραλαβής εισητηρίων από το λιμάνι αναχώρησης

Ποιά τα επιτρεπόμενα όρια και διαστάσεις των αποσκευών/χειραποσκευών;
Η ΕΕ (Ευρωπαϊκή Ένωση) έχει θεσπίσει τη διάσταση της χειραποσκευής να μην υπερβαίνει την εξής διάσταση: 56cmΧ45cmΧ25cm (συμπεριλαμβάνονται χειρολαβές, εξωτερικές θήκες, ρόδες).
Τα όρια των αποσκευών είναι συνήθως τα 20 κιλά ανά επιβάτη.
(Σημείωση: Η κάθε εταιρία μπορεί να έχει θεσπίσει διαφορετικά όρια, γι’ αυτό καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρία)


Τι δεν πρέπει να έχω μαζί μου όταν πρόκειται να ταξιδεύσω;
Σύμφωνα με τους όρους που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για την ασφάλεια των πτήσεων, οι επιβάτες δεν πρέπει να μεταφέρουν στις αποσκευές τους τα κάτωθι:
Πεπιεσμένα αέρια
Διαβρωτικά
Εκρηκτικά
Εύφλεκτα υγρά και στερεά
Ραδιενεργά υλικά
Τσάντες και χαρτοφύλακες με ενσωματωμένα συστήματα συναγερμού
Οξειδωτικά υλικά
Δηλητηριώδεις και μολυσμένες ουσίες
Άλλα επικίνδυνα υλικά
Υγρά σκευάσματα

Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες επιβατών για τις αεροπορικές εταιρείες;
Ενήλικες θεωρούνται οι επιβάτες από 12 ετών και άνω.
Παιδιά θεωρούνται οι επιβάτες από 2 έως και 12 ετών.
Οι επιβάτες από 0 έως και 2 ετών θεωρούνται βρέφη.

Επίσης πολλές εταιρείες κατηγοριοποιούν τους υπερήλικες πολίτες για ηλικίες άνω των 65 ετών.
Σημείωση: Τα όρια ηλικίας ενδέχεται να διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία και εξαρτώνται από πολιτική που ακολουθεί η εκάστοτε αεροπορική εταιρεία.

Τι σημαίνει εταιρεία χαμηλού κόστους (Low Cost), σε τι διαφέρουν από τις υπόλοιπες?
Για κρατήσεις εισιτηρίων με εταιρείες χαμηλού κόστους θα πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
Oι αποσκευές σας δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του ναύλου. Μπορείτε να μεταφέρετε χωρίς επιπλέον κόστος μόνο χειραποσκευές συνήθως μέχρι 5-6 κιλών. Η χρέωση αποσκευών διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία και κυμαίνεται από 10€ έως και 20€ ανά αποσκευή. Επίσης το επιτρεπτό βάρος της αποσκευής μπορεί να διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία και να κυμαίνεται από 15 εώς 20 kg.
Με τις συγκεκριμένες εταιρείες δεν υπάρχει δυνατότητα κράτησης παρά μόνο αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας (Visa, Mastercard, American Express)
Στις εταιρείες χαμηλού κόστους είναι απαραίτητο να κάνετε web check in από την ιστοσελίδα της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας μέχρι κάποιες ώρες πριν την πτήση σας. Σε διαφορετική περίπτωση ενδέχεται να υπάρξει χρέωση για το Check in στο αεροδρόμιο. Για αυτές τις χρεώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας.
Είναι πολύ σημαντικό να δηλώσετε σωστά το email σας διότι είναι απαραίτητο στο Web Check In. Ο λόγος είναι ότι σε αυτό το email  θα λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τις ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης που θα σας στείλει η αεροπορική εταιρεία.
Για οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση εισιτηρίων με αυτές τις εταιρείες θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω της ιστοσελίδας της εκάστοτε εταιρείας.

Μπορώ να αλλάξω το όνομα επιβάτη;
Δυστυχώς δεν επιτρέπεται η αλλαγή ονόματος σε ολοκληρωμένη κράτηση.
Το ονοματεπώνυμό σας πρέπει να συμπληρώνεται με λατινικούς χαρακτήρες όπως ακριβώς αναγράφεται στην ταυτότητά σας ή στο διαβατήριό σας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στη σωστή συμπλήρωση του ονοματεπώνυμού σας, γιατί και λάθος να έχει συμπληρωθεί το όνομα, η κράτηση του αεροπορικού εισιτηρίου που έχει επιλεχθεί θα γίνει κανονικά.
Σημείωση: Μερικές αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, δέχονται την αλλαγή ονόματος αλλά με χρέωση, η οποία εξαρτάται από την πολιτική της κάθε εταιρίας.

Μπορώ να κλείσω ακτοπλοϊκό εισιτήριο ανοιχτής επιστροφής;
Μόνο σε ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρίες είναι δυνατή η έκδοση εισιτηρίων ανοιχτής επιστροφής. Τα ανοιχτά εισιτήρια πρέπει να χρησιμοποιηθούν εντός συγκεκριμένης περιόδου, την οποία ορίζει η εκάστοτε πολιτική της ακτοπλοϊκής εταιρίας και μπορεί να είναι διαφορετική για κάθε εταιρεία.Μετά το πέρας της περιόδου, τα ανοιχτά εισιτήρια παύουν να ισχύουν.

Με συμφέρει να κάνω αγορά εισιτηρίου με επιστροφή (aller retour) ή δύο απλής διαδρομής;
Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει διαφοροποίηση στην τιμή των εισιτηρίων επιστροφής σε σχέση με την τιμή σε δύο κρατήσεις απλής διαδρομής .
Παρ' όλα αυτά σε κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρείες το εισιτήριο με επιστροφή περιέχει ένα σημαντικό ποσοστό έκπτωσης.

Πως μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;
Ανάλογα με τον υπολοιπόμενο χρόνο μέχρι την αναχώρηση του δρομολογίου σας, το σύστημα αυτόματα θα σας προτείνει κάποιες από τις παρακάτω διαθέσιμες επιλογές παραλαβής των εισιτηρίων σας:
Αποστολή με courrier
Παραλαβή από το λιμάνι αναχώρησης
Παραλαβή από τα γραφεία μας
Σημείωση: H παραλαβή των εισιτήριων σας μέσω courier γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών (εντός Ελλάδος με ώρες παραλαβής 09:00-17:00). Σε περίπτωση που η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί μετά τις 16:00, τότε τα εισιτήρια σας θα αποσταλλούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ως εκ τούτου δεν μπορούμε να σας επιβεβαιώσουμε συγκεκριμένη ώρα και ημέρα παράδοσης.

Παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων μου από το λιμάνι αναχώρησης;
Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες, δίνουν τη δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων σας απευθείας στο λιμάνι αναχώρησής σας .
Κατά την διαδικασία κράτησης θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον τρόπο με τον οποίο θα παραλάβετε τα εισητήριά σας. Για να παραλάβετε τα εισιτήριά σας στο λιμάνι πριν τον απόπλου του πλοίου θα πρέπει, εφόσον υπάρχει η επίλογη, να επιλέξετε "Παραλαβή από το λιμάνι" .